Massor med sås! (Anna)

Det är vad Perra vrålar när han står i köket och steker kalkonfärsbiffar. Jag säger inte emot, jag gillar sås. Och nu är jag hungrig också, jag åt ju en kvarts hemmagjord pizza till frukost, men det var ju imorse! För sen har det varit gymnastik och City Gross och tevetittande, så det är ju typ 7 timmar sen jag åt!

Saker som har hänt i veckan:
Jag har haft maginfluensa.
Jag har vart med Johanna mycket.
Ja, och så har jag ju jobbat och haft gymnastik då.
Inatt hämtade jag Ninni och Per och de var inte alls så charmerande och roliga som de tycktes tro.
Jag har köpt ett par nya skor.
Råkat stänga in Timon i dryga tre timmar i en garderob (nåja, det var ju förra veckan men ändå, det är en rolig historia!).
Tvättat håret.

Nej nu ska jag fixa grönsaker. Annars blir det nog inga...

Vi hörs sen.

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback