Hej vänner! (Ninni)

Alla som deppade över snöovädret igår kan räcka upp en hand! (Jag räcker upp en hand. Per undrar vad jag håller på med.) Det snöade ju verkligen från sidan. Huh!! Men idag är det vackert väder och jag ska ta en redig långpromenad så fort solen står lite högre på himlen.

Tänkte börja blogga igen nu. Det känns ok att göra det.

Anna är på inköpsresa i Sthlm. Hon kollar på kläder från tidig morgon till midnatt. Man kan nog säga att hon just nu är ganska nöjd över tillvaron. ;) Hon är så bra på kläder och sånt, min syster. Resultatet av resan kan ni hitta på Sportif så småningom.

En dålig sak när Anna är ute och affärskvinnar sig är att hon missar gymnastiken, men torsdagens träningar gick faktiskt jättebra ändå. De gör så sjukt stora framsteg, hela gänget. Det är KUL!

För övrigt tänkte jag ju bli lite mer vältränad så sedan nyår har jag motionerat i stort sett varje dag. Jag har inte gått ner ett enda kilo! Eller en enda cm heller för den delen. Känns ju ruttet, men jag tycker att jag mår bättre och det är ju ändå det allra viktigaste.

Ikväll ska hela familjen Kellander och Perra på kalas hos familjen Blom. Det ska bli skoj! Hoppas att tågen från stockholm håller tiden bara.

Hörs lite senare!
:*

Kommentarer
Postat av: Karin

Hälsovinsten är den viktiga. Du är alltid fin ändå. / Kram

2011-02-12 @ 12:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback