Ska det bli som förra fredagen månne??? (Anna)

Snart kommer Johanna hit, så vi tre ska äta taco's och kolla på idol. Jag har inte sett nåt idol än (som jag minns) så det ska bli kul. Sen åker vi på göddig förfest hos Nadja som inte är hemma :) Sen är det SWEAT! vilket innebär dans och svett hela kvällen. Jag ska försöka att inte riktigt dricka lika mycket som förra fredagen. Jag har inte vågat att titta på korten ifrån dess förrän nu och ja.... vad ska jag säga...... Här kommer de bra och rumsrena. Resten behåller jag för mig själv.


Det började lugnt och städat på Aioli med Arvid. Vi åt Vitlök och hade det trevligt med vin och shots.


Sen kom Stina och vi begav oss på den ödesdigra förfesten....


Där var bland annat Viktor och Dannis, som drack tjejdricka!


Stina gjorde en favorit i repris och spydde i påsen. Dock inte på riktigt den här gången. Men Tommi ser äcklad ut ändå.


Max var bara glad!


Ja Danne med! Tummen upp!


Ja, sen gick vi då ut. Ser jag här på korten....


På Platens. Perra är sååå snygg här!!! v;P


Jag, Stina och Dempe-vi äger!


Arvid dansade skiten ur alla på dansgolvet och emellan det så muckade han gräl.


Hmm... Viktor ser ju glad ut, men Perra och Micke ser lite missnöjda ut.


Dennis bringa!


Och här har iallafall jag gått rätt in i kaklet....


Coola!


Och här sitter vi klockan fyra på natten med Dennis högtalare och en Bag in box på väg på efterfest. Och vilken eftersen då!!! (Förutom för Perra som stoppade i öronproppar och gick och la sig direkt!!!)

Det var en fin kväll. Vad jag har hört. Mer bloggning kommer imorn. Men veckan har ju som alltid varit fullspäckad!

Nu kör vi! Puss <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Stina

Hahahaha...åh, det var en fiin kväll!! <3

2010-09-19 @ 22:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback