Dannes födelsadag (Anna)

I onsdags fyllde ju som sagt var Danne år, så det var pompa, ståt och roliga hattar som gällde. Jihaaa, förfest på Nygatan och utgång på Platens stod på schemat. Och om det var roligt! Ja, för alla utom Perra som somnade en sju-åtta gånger ungefär. Men då gladde han ju oss andra i allafall.




Frida var förvånad, men yppig!


Perra och Danne-mannen, myten, missfostret!


Johanna och Danne utförde akrobatiska konter.


Och Linus var imponerad.


Men inte Tania så mycket.....


Då drog Johanna ett luftgitarrssolo.


Och föll sedan ner i Max mjuka famn.


Tommi och Perra var mest intresserade av msiken.


Frida går all-in för ett perfekt kort, men Dennis hade en kråka på fel ställe.


Helt galen!


Lollo var också där och ölade.


Sen kom vi ut. Frida, jag, Johanna och Max var såhär snygga.


Max och Staub.


Snygga!


Danne fick en födelsedagskram som hette duga!


Här börjar Perra kasta in handduken...


Ni ser ju!


Ja.... Ni ser ju.....

Det var riktigt roligt och jag har många kort, men jag väljer att sålla lite när jag bloggar. Annars skulle det bli världens längsta inlägg varje gång. Men det här var alltså min onsdagskväll.

Kommentarer
Postat av: frida

ett någorlunda censurerat inlägg dessutom, men vad gör det när den bästa bilden ligger uppe på facebook? åh, det var en trevlig onsdag minsann.

Postat av: Ragge Ragnarsson

Fii faaan vilken snygg tröja Danne har. Han borde modeblogga! Vet du var tröjan är köpt?

2010-09-07 @ 07:39:38
Postat av: Tania

kommer resten av bilderna på fejjan med kanske?

2010-09-07 @ 09:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback