Återseenden x 2 (Ninni)

I söndags fick jag några timmar med världens bästa Linda. Hon, Gavin och Emile var i Linköping på snabbvisit. Jag överdriver inte, det var helt fantastitsikt att ses. Och Emile har blivit så stor. Åh, fina fina vänner som bor alldeles för långt bort.






Jag håller tummarna för att Linda kommer hem en sväng i vinter igen.



Imorgon blir det dags för ännu ett kärt återseende. Frankie - f.d. au pair-barn till mig, min brudtärna, och topp-pingla - kommer hit. Yippee! Det kommer garanterat att bli en jättebra helg.


Kommentarer
Postat av: Hanna K

Vilka snyggon!!! Kul även att få se en "live bild" på Linda. Hoppas du har en trevlig vistelse i Sverige vännen!

2010-09-10 @ 11:52:15
Postat av: Pauline

Vilken härlig vecka! Så söt lille Emile är :)

2010-09-10 @ 20:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback