Skofetish! (Anna)

Jag gillar skor. Just nu har jag 53 par skor framme som jag använder. Fast sen har jag ju några utlånade till Ninni och Johanna. Så jag har kanske 60 par skor framme som jag använder just nu. Och hur många jag har undanstoppade vill jag inte ens tänka på!!!! Jag är ju galen!

Här kommer lite bilder och lite historier. Jag vet att ni vill läsa om det... HAHA :D ;P


Här ser vi en liten överblick över en del av min skohylla. Nu ska ni få en närmare titt:


Längst upp t.v: Nike Air Max 1 (längst in) och Nike Air Structure Triax 91
Längst upp t.h: Adidas ZX700 (de hade jag på Ninnis bröllop när jag var brudtärna...)
Längst ner t.v: 2 par Nike Air Max 90
Längst ner t.h: Adidas SL72 (närmst) och Adidas LA Trainer (i originalfärg) och de är ta mig tusan de skönaste skorna jag äger!


Längst upp t.v: Nike Dunk low (längst in) och Nike 6.0 Air Mogan wake
Längst upp t.h: Adidas Julrunner (fast jag har bara ställt dem sådär för kameran, jag änvänder likadana när jag har dem på mig...)
Mitten t.v: Nike Oncore (också 6.0) och Nike... hmmmm gah hjärnsläpp, jag kan inte 6.0-serien lika bra!
Mitten t.h: Adidas Adi Hoop low (längst in) och Adidas Adi Hoop mid
Längst ner t.v: Nike Elite SI (längst in) och Nike Metro Plus
Längst ner t.h: Adidas Stan Smith Trefoil mid


Längst upp t.v: 2 par Vans Era
Längst upp t.h: 2 par Nike Air Max 1
Längst ner t.v: 2 par Vans Old School
Längst ner t.h: Nike Air Classic (längst in) och Nike Air Max Light


Längst upp t.v: 3 par Vans Authentic
Längst upp t.h: 2 par Nike Air Max 90
Mitten t.v: 2 par Vans Authentic
Mitten t.h: 2 par Nike Air Force 1 mid
Längst ner t.v: Nike Air force 1 low (längst in) och Nike Dunk low
Längst ner t.h: 2 par Nike Terminator low


Längst upp: Vans Old School hi
Längst ner: 2 par Converse ox


Längst upp: 2 par Converse ox
Längst ner: Converse hi


OCH de enda skor jag äger som inte är sneakers: Ett par Dr Martens-kängor.


Och här syns från vänster: New Balance 574, Vans Classic Slip-on, Nike Air Royalty (grymma!), Puma Tekkies och sist ett par Puma Cabana Racer II.


Ja, det blev ju bara 51 skor, tänker ni, men sanningen är att jag har två par skor till framme, ett par fula träningsskor och så mina helt underbara Nike Air Pegasus som jag köpte 1998. De är mina bästa skor helt klart!

(Obs, här ser ni även Perras skor. Han har typ 12 par gympaskor, det tycker jag är ganska bra ändå!)


Kommentarer
Postat av: Järnis

Ser ju likadana ut allihopa

Postat av: avundsjuk

jag vill också ha så där många fina skor!! :)

2010-10-14 @ 10:27:19
Postat av: anna

vad fint att en kan erkänna sig avundssjuk och en är uppenbart bitter???



(ja alltså, "avundssjuk", din kommenatr uppskattar jag verkligen!)

2010-10-14 @ 22:44:22
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

så mycket skor!!!

Converse är snyggast!

2010-10-15 @ 02:33:41
Postat av: Alexandra

diggar din samling!

2010-10-15 @ 14:49:30
URL: http://fiestadfogdegard.blogg.se/
Postat av: Pelle

Haha! Inlägget jag väntat på i år! Satan i gatan Anna jag får skärpa mig om jag ska behålla nån heder. Straight up bananas som Klasse Möllberg. Hatten av!

2010-10-15 @ 20:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback