Så söööööt! (Anna)

Jag har väl berättat att min granne Christer har köpt en ny hund? Diesel är 9 veckor och det SÖTASTE jag sett i mitt liv! Jag ska ta ett kort nästa gång så ni får se! Jag vet inte riktigt om Christer uppskattar att jag ringer på dörren stup i ett. Men jag kan inte hålla mig borta!

Det får bli ett lite tråkigt inlägg idag. Jag har ju bloggat så mycket på senaste. Nu ska vi se vidare på True Blood. Det är så skiiitbra!

Förövrigt har vi numera en handlös skyltdocka på jobbet. Men allt går ju att fixa med lite tejp.

Lugn dag idag, som sagt. Men det var min faviritlunch på Thai Coconut: Green day.



C-ya!

Kommentarer
Postat av: Anonymous

This is hundtricket. ;)

2010-10-19 @ 22:37:41
Postat av: Ninni

JA!!! Du måste ta en bild! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback