Perras syrra fyllde 20.... fubbigt (Anna)

I lördagskväll var jag på stor fest hos Perras syrra Ellen som fyllde 20. Oh, den som var 20 alltså..... Vilken fantastisk ålder.... Nåja och iallafall... Vi åkte till Vimmerby efter jobbet och det bjöds på mat och tårta och en massa gott. Det var typ 60 pers där alltså, det är lite skillnad mot våran släkt.. Vi är typ 10. Och då var det många som inte var där i lördags ändå. Det är nog lite kul med en sån där stor släkt ändå, för jag har då aldrig varit med om like till släktkalas. Det var fritt alkoholflöde och bjöds på underhållning i form av sång och musik. Eller underhållning.... nja.... jag har tillexempel aldrig hört Perra sjunga falskt förut, men å andra sidan kom han ju inte ens ihåg att han hade sjungit...

Här kommer några bilder:


Arwid, Ellen och Glenn.


Lite familj och mat.


Mamma Yvonne och Ellen.


Glenn, Ellen, Jonthe, jag och Perra.


Jag äter en böna och Perra är SNYGG!!! HAHA :D:P


Alla var glada!


Linda, Glenn och Jonthe.


Så mysigt!


Ellen och pappa Thomas.

Ja det var det, för nu tycker jag att jag har bloggat ikapp ändå. För sen på söndagen var det ju tävling, som ni redan hört allt om. Så nu får det bli FILMEN!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback