Min aktiva dag (Anna)

Idag har det gott stup i ett och kvart över tjugo i. Vilken dag! Men vad rolig den har varit!

Jaha först har jag ju jobbat och det var inte så mycket speciellt med det. Förutom att Johanna jobbade idag med och vi inte har träffats sen förra lördagen. Det är väldigt långt för att vara oss <3 .

Men sen har det varit gymnastik ni! Ojojoj, jag kom till gymnastiksalen klockan 16.00 och kom hem nu för tio minuter sen. Först tränar ju
truppen till 18.00. Sen tränar 8år uppåt kl. 18-19. Och sen idag har jag även haft vuxengymnastiken kl 19-20. Alltså tränat de äldre motionärerna. Det var ganska roligt, jag lät dem träna på Airflooret också tillexempel, så de fick hoppa lite och ha sig. Jag skulle tyckt att det var jätteroligt med den träningen jag körde idag iallafall, om jag var äldre... ;P Närå, men vi körde ju stationsträning också, med olika styrkeövningar och lite kondition typ boxning, hantlar, hopprep och massa annat!

Sen tränade jag gymnastik i T1-hallen 20.30-22.15. Det var skitkul! Idag har vi rockat rockring i typ en timma, bland annat liggandes på rygg och rockat med båda benen i luften, med ett ben i luften, stående i brygga med ett ben i luften, ståendes på ett ben och byta mellan ben och arm..... Och ja, vi kunde allting! Det var typ den roligaste träningen EVER!

Så nu är jag lycklig och glad och ska bara duscha och sen gå och sova. För imorgon är schemat lika fullspäckat igen, och det ska bli en så rolig daaaaag!!!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback