Måndag 11/10 (Anna)

Titta, jag har hållt mitt löfte en hel dag! Eller halva löftet iallafall. Jag har ju inte rockat rockring idag. Än.

Idag har det varit jobb. Våran praktikant Mathias har börjat idag. Så nu är vi hela fyra stycken som jobbar på Sportif. En kvartett. Imorn blir det kurs faktiskt. Jag och Pelle åker till Norrköping, redan med 7.53-tåget. Sen ska vi lära oss kassasystem och annat viktigt.

Sen har det ju varit gymnastik också <3. Det gick skitbra med truppen idag alltså! Både på tumblingen och trampetten. Det var såååå roligt!!! Och så har jag ju tränat själv med.

Sen har vi ätit potatismos och köttbullar. Och sedan har vi ätit tårtta och tittat på det SISTA avsnittet Rederiet. Så nu är det slut. Lite sorgligt faktiskt......

Dessutom har jag sjungit riktigt snyggt i duschen. Jag hade ulkonsert med Perra. Han ska nu ansöka om skilsmässa.

Nu ska jag borsta tänderna. Sen ska jag gå och lägga mig relativt tidigt idag då, jag ska ju upp typ kvart i sju!!!!!!

Inga bilder idag heller... Men snart kommer jag att blogga med bilder! Det är ju roligare...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback