Jag är en jäkla bangare! (Anna)

Nu är alla mina killar på fest och jag hade lovat att följa med. Ni vet lite onsdagsfest är ju aldrig fel! MEN, här sitter jag ändå och glor som en socialt missanpassad jäkel och valde film och slapp framför människor och rosé. Nu får det bli att kolla på Stick It och dricka läsk och önska att jag inte var så fet så att jag hade kunnat käka lite godis till.



Annars har det varit en vanlig dag idag. Ganska iallafall. På jobbet har tillexempel Frida (mest) och jag (liiiiite) varit manliga och borrat (Frida) och hamrat (jag). Jag gillar att slå på saker.



Sen har jag hjälpt lite kunder att prova kläder och så som vanligt. Det verkar dock som om en del inte gillar när man tar kort på dem i provrummen.



Ja där ser vi allt en kalsong titta fram!

Nej vars, det är Dempe som provar jeans. Jag tar faktiskt inte kort på okända, avklädda män så ofta.....

MEN det har hänt nåt annorlunda idag! Jag har fått ett klagomål från en gymnastikmamma till ett av barnen i den minsta gruppen!!! OJOJOJ, jag har bara fått ett klagomål förut på ÅTTA år. Nu känner jag mig misslyckad. Men jag kan ju inte ändra hur jag är, och jag vill inte ha nån lekgymnastik, utan riktig gymnastik. Jag ÄLSKAR ju gymnastik, och vill inte bara fungera som barnvakt en timme liksom. Och jag vet att jag kanske inte är världens bästa med barn...... Men jag gillar att de ringer och säger till. Det är modigt och sjyst tycker jag. Jag försöker vara en bra tränare. Men såklart att inte alla gillar min stil, så är det ju.

Nu blir det cola zero! Smaskens!

Kommentarer
Postat av: Linnéa L

Den filmen ÄGER!!! :D <3

2010-10-29 @ 17:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback