Hos Gulla (Anna)

Idag har det varit en ganska vanlig dag. Jo visst serni.

Imorse ringde Corren, jag har en dejt med Lars på tisdag kl. 9.00, men det får ni ju veta mer om senare såklart.

Sen var det jobbjobbelijobbjobb.

Sen var jag hoss Gulla på middag. Det bjöds på grönsakspaj, kyckling och kokta rödbetor med ost. OJOJOJ, jag åt så jag sprack. Sen till efterätt var det morotskaka! OJOJOJOJOJOJOJ, det är typ det bästa jag vet! Och det är inte ofta nån bakar glutenfritt bara till mig <3 Sen pratade vi och umgicks och hade det så trevligt så.

Och nu är jag alltså hemma.

Och vad tror ni att det blir då? Jo....... TRUE BLOOD! Nu är det inte mycket kvar på säsongen. Inte mycket alls.....


Kommentarer
Postat av: Salam

PÅ en vecka har jag sett alla tre säsonger av True Blood. Jag förstår dig, det är såå bra!!:) Men måste vänta ett år nu tills jag kan se säsong 4 :(

2010-10-21 @ 09:01:07
Postat av: anna

Ahhh ja vet salam, vi har sett de första 9 avsnitten på 4 dagar så det är ju bara 3 kvar. Sen kommer man ju få vänta skiiiitlänge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback