Fredagen då.... (Anna)

Ja nu är allt på plats igen. Jag har min mobil igen och känner mig äntligen hel. Det är så träligt att vara utan mobilen sådär länge (7 timmar blev det ju igår!) men vad många som hör av sig ändå. När jag hämtade mobilen hade följande hänt:

X Perra hade ringt.
X Perra hade ringt igen.

Ja..... Det kändes ju lite tragiskt. Men det var sant. Jag hade räknat med lite mer faktiskt...... Nåja.

Men nu ska jag ju blogga om i fredags först. Det var en riktigt bra dag.

Först var Alexandra här på frukost. Hon kom lite efter kl. 8 och vi åt riktig lyxfrukost! Det var äggröra, prinskorv, pannkakor med färska hallon och socker(<3), färskpressad juice, mackor med ost, kalkonpastrami, avokado och rödlök och en massa frukt, såsom melon, vindruvor, grapefrukt och kiwi. Ja det var nog allt, men snacka om lyxig frulle! Och helt underbart sällskap såklart. Det var ju det bästa. Vi ses ju inte så mycket Alle och jag, men det är ju lika gudomligt varje gång vi gör det!!! Och två timmar blev ju lite kort men...


Ja här sitter Alexandra och Tova och äter pannkakor.

Sen jobbade jag hela dagen. Det var kul såklart, jag lägger in varor i våran webshop som ska vara klar snart... Typ.

Sen på kvällen hade jag, Johanna och Perra taco- och Idolkväll. Jag har ta mej fasen aldrig skrattat så mycket som i fredagskväll. Några av roligheterna var när Johanna drack Milkshake ur Perras glas, när Perra hostade och Johanna spottade ut läsk och så självklart Andreas/Anders/Jim Weise (jag minns inte vad han heter...) felsjungning om FACE. OJOJOJ, om alla kvällar vore som denna. Jag hade förövrigt inte sett nåt Idol innan. Men det var ganska dåligt tycker jag. Hualigen.


Ja ni ser ju vad Perra och Johanna tycker om Idol iallafall..... CHEEEEEEEEEEEEEEESE (som han sjöng)

Det var en fredag 15 oktober det. Det dröjer tills nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

fint att jag visar rumpan,nästan!

Postat av: anna

HAHA, det såg jag inte! Vilken bonus!!!! <3

2010-10-18 @ 22:40:26
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback