Vågar man sig ut? (Ninni)

Ragge och jag försöker ju komma i form.. Helt ärligt så är Ragge ganska opepp, men jag försöker komma i form och då får han åka med på tåget. Idag var det tänkt att vi skulle ta Sya-rundan, men det blåser ju så pass att man knappt vågar sig ut. Det kanske slutar med att Ragge fladdrar i kopplet likt en ballong, nu när han har blivit lite lättare.

Nä fy faan.. Här tänkte jag vara lite vitsig och klistra in en bild på en fet hund, men usch så illa berörd jag blev av alla bilder på tjocka hundar på google. Hur kan människor göra så mot sina djur???

Det är nog bäst att vi tar den där långisen nu. Det får vara värt risken...

Kommentarer
Postat av: Pauline

Hoppas inte ni blåste bort på er härliga höstpromenad ;) Säg till om du vill ha promenadsällskap någon gång, jag ställer gärna upp! :)

2010-11-04 @ 20:45:54
Postat av: Hanna K

Det var trevligt att ta promenad med dig. Även om det bara var över telefon:-). Tur man kan umgås på det sättet iallafall när en part sviker och flyttar så långt bort...



Puss puss!!!

2010-11-05 @ 09:12:54
Postat av: Ninni

Jättegärna Pauline! Vi bor ju så himla nära! :)

Hanna. Vilket svikeri.. ;) Tur det finns telefoner! Och face time! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback