Fullt ös - medvetslös! (Ninni)

Just nu håller jag på med ett projekt på jobbet. Det är grymt tisdkrävande, men förbättrar hemkunskapsundervisningen väldigt mycket. Jag berättar mer om det i veckan, om jag hinner.

Här är min vecka:
Idag: Skriva recept och arbetsbeskrivningar, styrelsemöte med WGF, greja med foton till en artikel. 
Måndag: Först jobb, sen långkonferens, sen gymnastik, sen mer förberedelsearbete.
Tisdag: Lång jobbdag, tjejmiddag på kvällen.
Onsdag: Jobba länge. På kvällen är det den årliga förvaltningsfesten med kultur och fritid. Borde egentligen ha gått på en föreläsning om lärande och bedömning också, men det hinns helt enklet inte med.
Torsdag: Jobba, 16.30 gymnastik+möte med en journalist, 17.30 tillbaka på jobbet, föräldramöte på kvällen.
Fredag: Arrangera julpysselkväll för kollegorna på jobbet. Om jag inte ställer in. Fattar inte hur jag ska hinna förbereda det annars, eftersom den här andra jobbgrejen tar så himla mycket tid. Man ska säga ja! Men ibland måste man ju säga nej också. ;)

En KUL vecka med andra ord! Det är skönt att ha mycket att göra. Särskilt i fula gråa november.

Nu ska jag fräscha till mig lite och sticka ner till handbollen.
Ha en fin söndag alla!

P.S Är det någon som har sett solen? Hör gärna av er i så fall, för det var väldigt länge sedan jag såg skymten av den.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja solen var här i Visby idag. Oj vad fint det var -genom fönstret. För inte tog jag på mig skorna och gick ut inte.

Postat av: Ninni

Jaha, så det är på Gotland den håller hus. Var lite orolig att den hade slocknat helt. ;) Man borde bo någon annanstans så här års... Där man kan NJUTA av att gå ut!

2010-11-14 @ 23:20:41
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja, varför inte :)

Sitter just nu och spanar på en solresa.



Min sambo är ledig januari, februari och mars varje år. Snacka om att det hade varit skönt. Kunna fira lite jul härhemma och sedan dra till solen i tre månader.

2010-11-15 @ 01:28:08
URL: http://gundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback