Förbannad! (Anna)

Nu gick den där JÄVLA reklamen på teve om "Maria har mensvärk..." som gör mig så sjuuuukt förbannad! Vadå, går den dumma gubben med den svinfula, skitjobbiga skrikungen ur ledet till kassan får han fan skylla sig själv och ställa sig sist i kön igen. Har man ett sådär jobbigt barn kanske man kan tänka på alla andra människor och inte TA MED det när man går och handlar. Jag har aldrig haft mensvärk, men jag skulle bli precis lika förbannad. You go Maria!!!

PS! Det här upprörde mig riktigt mycket tydligen. Jag ska gå och steka ägg och låtsaskorv till min matsäck imorgon istället nu.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Hahahaha!! I love you!

Postat av: jessica

ååååh vad gör dom reklam för??? vill hitta den på youtube :D

2010-11-19 @ 19:22:25
URL: http://seal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback