Tack alla trogna läsare! (Ninni)

Man skulle kunna tro att ni ger upp på oss snart, men inte då! Och i snitt 150 gånger om dagen gör vi någon besviken över att inte ha uppdaterat bloggen. Fy skäms! Men nu tror jag på bättring! Jag kan meddela att jag börjar få lite bättre kontroll över mitt liv igen. Sommarlovet närmar sig och i takt med det blir det betydligt mindre jobbhets. Jag har även försökt att prioritera bort ett och annat och hoppas kunna bli åtminstone liiite bättre på att få tiden att räcka till.

Det här är min favorittid på hela året. Grönskan, fågelkvittret och alla underbara dofter gör att energin fylls på. Jag har inte riktigt hunnit njuta av det än, men från och med NU ska jag det!

Det har varit så mycket som har hänt på sistone. Fullt upp har det varit, och trots att jag inte har hunnit blogga så har kameran ofta varit med. Lovar härmed att det framöver kommer dyka upp inlägg på bloggen betydligt mer ofta än tidigare. :) Och glöm inte att kika in på
gymnastikbloggen! Där finns nya fina filmer att avnjuta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback