Sovrummet (Ninni)

Nu är vi nästan klara med sovrummet och jag är riktigt nöjd. Det blev mysigt!

Innan:


Min målarverkstad i matrummet.


Nu hade jag ju tänkt att tapetsera själv, men snälla Martin kom förbi och gjorde det åt mig istället. Jägarns, vad snabbt det går när proffsen fixar. Det tog inte ens en halvtimma. Och snyggt blev det!


M. Kirch - 0768059400 En glad och bra målare nära dig. Om du bor i Mantorp.


Nymålat!


Den gamla fulsänegn blev en ny finsäng!


Älskar den här bänken. Per och jag fick den av Ellisarna i bröllopspresent.




Jag ska erkänna att jag inte är supernöjd med gardinerna... Jag hann ju aldrig in till stan så det fick bli tillfälliga 70-kronorsgardiner från CG. Likaså behöver vi nya lakan inser jag nu. Inga passar ju!


Känner att jag kommer sova så gott i det här sovrummet!

Nu BORDE jag rätta engelskaprov....
Ha en skön söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Anna2

Så himla fint det blev. Mikael lovade precis att måla vår sång och nattduksbord.

2010-03-07 @ 20:37:07
Postat av: Åsa

Snyggt! Tänk vad lite färg och några tapetvåder kan göra!

2010-03-07 @ 20:45:06
Postat av: Alexandra

Jättefint!!!! Det kan bli så stor förändring av bara lite färg o tapeter. Kul!

Älskar också bänken...

Postat av: camilla olsson

Super fint..ÄLSKAR VITT=D Var har du köpt bänken vid fotändan??? Kram

2010-03-08 @ 15:22:24
Postat av: camilla olsson

Super läckert.. ÄLSKAR VITT=D Var har du köpt bänken vid fotändan?? Måste ha;) Kram

2010-03-08 @ 15:25:23
Postat av: Ninni

Vad ni är snälla!! Tack!! Och tänkt så himla enkelt det är och snabbt det går när man väl kommer igång. Camilla, bänken är från den där butiken som ligger bredvid Hamlet upp mot rådhuset. Vet inte vad den heter, men ALLT där är fint.

2010-03-08 @ 21:05:24
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Affären heter handplockat =)

Ninni, det stämmer att vi har en elhyvel, kom över en kväll!!!!!

2010-03-09 @ 08:59:35
URL: http://fiestadfogegard.blogg.se/
Postat av: Ninni

Gulle dig, Alle!! Inte omöjligt att jag tittar in lite senare i veckan. Måste ta tag i nya projekt ju! :-)

2010-03-09 @ 22:05:50
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: AJ

Vilken skillnad, supersnyggt alltså.

2010-03-10 @ 17:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback