Skaka bak hos Malin (Ninni)

Nu kan man tro att vi har dansat. Men det har vi inte gjort. Inte så mycket i alla fall. Det här är nåt helt annat. Malin har köpt en skakis! Eller som hon själv hellre säger "Jag har köpt en vibrator. Den är begagnad och kostade bara 500 kronor." Jag undrar vad de andra i tågvagnen tänkte när Malin ringde och berättade den här fantastiska nyheten för några dagar sedan.

Med några skak på Malins vibrator kommer beach -10 inte bli några som helst problem. Fast och fin stjärt, rutmage och tighta lår - Here I come! Eller??? 

Nu syns det ju tyvärr inte på bilden hur mycket det skakar. Nu tror jag ju att det här är en fejkgrej. Jag skrattade så himla mycket att jag tror att det är själva skrattandet som man få rutmage av, inte de andra vibrationerna.






Sen mysade och fnissade vi också. Men det gör vi ju alltid.




Nu ska jag nog gå och lägga mig. Det var roligt och intensivt att vara tillbaka på jobbet idag. Härligt att träffa både elever och bästa arbetskamraterna. Duktig har jag varit också för hela veckans finplanering är klar så nu är det bara att ladda inför nationella proven som drar igång nästa vecka. Hej svår rättning!

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej, ställer en kanske lite underlig fråga, men du råkar inte ha kvar äggskäraren "pullan" och vill sälja den ?

Har frenetiskt letat efter denna till mina Pappa som fyller år nu på lördag.



Tacksam för svar.(gärna på mejlen)

MVH /Linda

2010-03-02 @ 20:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback