Nya tips, tack! (Ninni)

Vad har ni för favoritförrätter? Jag är lite kluven inför vilken förrätt jag ska bjuda på ikväll och då kom jag på hur mycket roligare det vore med någon variant som jag inte har gjort tidigare. Dela med er nu, hörrni.


Ännu mer villrådig är jag inför vad jag ska bjuda på på ledarmötet imorgon. WGF ska ha möte här hemma hos mig. Det måste så klart vara gluten och laktosfritt. Vill ju att Anna ska kunna äta samma som alla vi andra.

Nu ska jag ta tag i städningen innan jag sticker iväg för att göra typ en halv miljard ärenden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Otroligt goda ansjovis"bullar"

Rödlök

Ansjovis

Dill

Tomatpuré

Hacka samman ingr och bred röran på smördegsplattor som rullas ihop. Skär i skivor (som när man gör kanelbullar). Lägg skivorna på en plåt, pensla med ägg och kör i ugnen på 175 gr i 10 min. Kolla färgen under tiden så de inte blir för bruna. De jäser upp och blir otroligt goda små förrättsbullar. Lycka till.

2010-03-13 @ 11:41:03
Postat av: Ninni

Tack!! Jag gjorde inte det här receptet igår, men det kommer lätt finnas med nästa gång jag gör buffé. Det låter ju kanongott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback