Min hemmaman (Anna)



Perra är lite galen. Som ni kan se på bilden. Han ser alltid ut sådär såklart. Haha. Nej men faktiskt, han är galen. Han GILLAR att städa. Hur sjukt är inte det. Idag har Perra varit hemmaman och städat hela huset så som i dammat och dammsugit och moppat och plockat undan allt. Inte ett damkorn finns kvar. Det är väl fantastiskt. Jag HATAR att städa. Jag brukar önska att tåget ska krocka så jag får dö varje gång jag ska dammsuga på jobbet tillexempel. Här hemma skiter jag i att städa. Vem behöver ha det rent liksom. Då blir man bara allergisk och sån skit. Lite smuts är nyttigt! Men jag kan väl hålla med om att vi har det lite väl skitigt här ibland. Eller hade. Eftersom Perras största hobby är att dammsuga så har jag inte gjort det sen i augusti ungefär. Skitgött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback