Fniss, fniss... (Ninni)

Min syster har gjort en så sjukt rolig sak idag. Jag ligger här i soffan och fnissar högt, fast det är typ två timmar sedan hon berättade det. Jag hoppas verkligen att hon bloggar ikväll så ni får höra om hennes galenskaper. Det finns ingen, jag upprepar: INGEN, som hamnar i så många underliga situationer som hon.

Sådär ja. Nu inser jag att jag precis har dödat hennes berättelse genom att ge er så höga förväntningar att inget kan nå upp till det. Eller jo förresten, det här gör nog det. Ni kommer att asgarva!

Nu ska jag sooova. Njut av solen imorgon för man vet inte när den kommer tillbaka igen. Jag funderar på om man kan uppfinna något som gör det svenska klimatet lite livsvänligare. För såhär kan vi väl inte ha det?? Om någon har en hårtork eller dylikt att smälta snön med så kan jag torka upp allt vatten som blir med mina disktrasor som ligger alldeles osålda här hemma..  KOM OCH KÖP! (Hanna och Jonas, fem paket ligger här och väntar på er! ;-))

Sov gott nu alla raringar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Berätta!!

2010-03-10 @ 09:58:17
Postat av: Åsa

Hmmm...hur länge ska man behöva vänta??!

2010-03-10 @ 23:27:31
Postat av: Lotta

Jag kan ta ett gäng disktrasor till :) Ta med på tisdag! Det finns säkert fler i stallet som vill ha! Ta med, ta med!

Postat av: Jonas

Träffar du Lotta så kan ju hon ta med dem upp till Stockholm!! Har ju inte velat köpa nya disktrasor nu när jag vet att det ligger så fina och väntar!! :)

2010-03-11 @ 20:31:20
Postat av: Hanna K

Om du lovar att torka bort all snö så kan jag tänka mig att köpa hur många som helst:-)

2010-03-11 @ 21:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback