En söndag i mars (Ninni)

Här sitter jag med dagens första kopp te. Per och Ragge snarkar ikapp inne i sovrummet och jag ska börja med käket till i eftermiddag. Dagen kommer att gå i ett vansinnigt tempo. Lyckligtvis ingår en promenad i en av aktiviteterna så ut kommer jag ändå.

Vilken jäkla skoj kväll det var igår! Åsa, som ju är lärare, hade fixat ett kalaskul quiz och så tippade vi på placeringarna i mellon. Jag kan konstatera att jag är bättre på melodifestivalhistoria än att se vilka låtar som går hem i stugorna just nu. Fast jag tycker ju att FEL låt vann. Jag hejade såklart på Salem. Det var jag ensam om. Per hejade på Manboy.

Sen vill jag bara säga att jag har VÄRLDENS SNÄLLASTE PAPPA som agerade taxiservice. Inte bara åt mig och Per utan även åt Johanna och Henrik. Gulliga pappisen.

Lite bilder från kvällen kan tänkas dyka upp ikväll. :-)

Nu ska jag ta tag i dagens projekt!

Ha en fin söndag!

Kommentarer
Postat av: Johanna I

Ja, tack snälla pappa Jim för skjutsen hem :)

För övrigt en MYCKET trevlig kväll!

2010-03-15 @ 20:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback