En perfekt kväll i slutet av maj (Ninni)

För lite sedan hade vi fina vänner här på besök. Vädret var på topp och humöret likaså. Allt känns så mycket lättare när man kan vara utomhus och götta sig.




Istället för förrätt blev det plickiplock utomhus. Tänkte att vi ju ville njuta av kvällen så länge det var möjligt. Samtidigt som jag förberedde inför kvällen var Anna, Perra, Johanna och hennes kille här och hoppade. Som vanligt alltså.


Anna - som vi är vana att se henne.


Perra tittade på medan hans flickvän utförde diverse akrobatiska konster.

Sen kom gästerna och då fick de inte hoppa mer.


Jag fick fina blommor som Anna2 hade planterat.


Till fördrink blev det Kir Royal, min favvo. :)


Anna2, Nellie, Ella, Emma, Mikael, Leif, Pelle, Åsa, Karin, jag och Ragge.


Ella var på ett strålande humör hela kvällen!


Pelle också, även om han ser lite barsk ut här. ;)


Ja, och Per och jag var väl som vanligt ganska coola.


Sen blev det kubb. Tejerna mot killarna.




Vi tjejer var på väg mot en jordskredseger, trots att vi hade en fyraåring med i laget.


Efter ett tag började vi ana oråd. Det gick verkligen inte att få ner den sista pinnen (eller vad man kallar det..).

Inte så konstigt eftersom killarna FUSKADE!


Skyldiga eller?



Sötnos-Nellie och tjockis-Ragge

Sen blev det middag långt in på natten.


Anna2


Mikael, när han är sitt snyggaste, och Åsa.


Per och Ella


Jag och Anna2


Glada i hatten (fast det var tur att Leif inte hade nån hatt på riktigt för då han han nog varit tvungen att krypa genom vår hall) åkte gästerna hem i sina fina reflexvästar.

Som sagt, en perfekt kväll i slutet av maj.

Kommentarer
Postat av: Hanna K

Det ser superhärligt ut ju!!!

2010-06-05 @ 21:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback