Skolavslutning (Ninni)

Det är vad som står på dagens schema.
Så snabbt det gick. Hur blev det så?
Nyss var det vinter och nu är det sommar.
Och nu slutar min klass femman.

I måndags tog jag grönt kort i golf. Grattis mig! Det gick väl inte toppen på uppspelet direkt, men tillräckligt bra i alla fall.

Igår däremot, gick det bra! Jag var och red dressyrlekion på Dottan och det var bästa gången hittills! Asbra! Hon är så fin när man lyckas rida henne rätt. Eller så var det bara tur.. ;)

Min stora dator är paj igen, så Anna får stå för bildbloggandet ett tag framöver.
Kan rekommendera att ni gör ett besök på WGF-bloggen för Anna och lagt upp massor skoj från festen i lördags.

Nu ska jag åka och hämta upp Anna2 och sen vidare till kyrkan.
Vi hoppas att regnet håller sig borta, åtminstone några timmar till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback