Måndag (Ninni)

Så snabbt sommaren kom i år.

Tre dagars arbete till, sen börjar ledigheten.
Fast jag känner mig redan ganska semesterskön.
Det var konstigt att vara helt ledig igår, söndagar innebär ju alltid en viss tid av planering och jobb annars.

Sommaren känns helt öppen. Det är skönt! Vad som helst kan hända och jag tänker egentligen mest bara njuta av att vara ledig. Riktigt vackert svenskt sommarväder hoppas jag så klart att det blir. Det måste det bli!

En skön helg har det varit.
Världens finaste Hannor har var här i lördags. Först fikamys med den ena Hannan och hennes fantastiskt toppenbra pojkvän (eller heter det manvän nu när vi är vuxna?), sen var den kvällsmys och megaslapparkväll med den andra Hannan och Per.
I fredags hade Karin och jag också myspys när killarna var på partaj.
Lite annat har jag också hunnit med men inget särskilt intressant.

I eftermiddag ska jag ännu en gång ta adjö av min farmor.
Det känns..
...
Ja, det känns, helt enkelt.
Väldigt mycket.
And that's all I have to say about that. (Forrest Gump var väldigt klok.)

      

Kommentarer
Postat av: Hanna K

Hoppas det blir en fin stund idag. Tänker på dig och familjen. Kramar från den ena Hannan

2010-06-14 @ 09:38:04
Postat av: AC

Kramar till dig

2010-06-14 @ 11:56:58
Postat av: Jonas

Det var kul att ses och tack för den jättegoda tårtan!!

2010-06-14 @ 23:01:56
Postat av: Ninni

Tack ska ni ha! Synd att du missar midsommartårtan, Jonas... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback