Festligt värre! (Ninni)

Kalas igår. Om det var skoj?? Det kan ni hoppa upp och klappa er i arslet på! Bilder med mer kommer på wgf-bloggen inom kort.

Vaknade pigg och glad (eller ok, inte jättepigg kanske.. men definitivt glad!) imorse och åt frukost ute. Underbart! Sen mötte vi upp Åsa och Leif i Boxholm för en golfrunda. Det gick helt obeskrivligt dåligt för mig. Vi som ska spela upp för gröna kortet imorgon... Oj oj.. Får försöka komma igen imorgon.

Nu, lagom till finalstarten, kände min hud att den har fått tillräckligt med sol för idag. Kan bli kräftvarning till kvällen. Så nu sitter jag här och hejar på Söderling i all min ensamhet medan Anna, Perra och Per umgås i trädgården. Kommer antagligen bli hånad av övriga för min sportnördighet, men det kan jag ta. Heja heja!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Lugn Kristin, det fixar du lätt! Genrepet ska gå illa, det vet du ju. Nu håller vi tummarna att inte det där regnovädret hinner hit! PS Var det ett hus eller HUSET?? Vill höra imorgon...

2010-06-06 @ 22:00:46
Postat av: Karin

Hoppsan. Varit i kollat fler hus eller? Det är lugnt med gröna kortet (om det inte blivit svårare med tiden..)Kan gammla Annalisa kan ju du...( och jag kunde ju). Det räcker med god vilja o ett brinnande intresse samt lite vilja. Lycka till det fixar du som allting annat. Kraaam Karin

2010-06-06 @ 22:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback