Bildkavalkad/kameratömning (Ninni)

En kväll var familjen Önnerth-Glansberg här på en mitt-i-veckan-grill. Det är ju sånt man kan ägna sig åt i sommartider.







Dennis och Fredrik var är förra fredagen. Vi hade grill- och spelkväll.






Just nu är jag lite bekymrad över de här små rackarna. De bor i vår häck. Det var ett utmärkt boende tills häcken klipptes. Jag är orolig att de ska bli kokta i solskenet.




I vecka var Helén och tjejerna här. Café Karlsbo bjöd på nybakta croissanter. Tyvärr blev de inte lika goda som de var fina...



Nikki trivdes bäst i trappen....






... eller i Ragges leksakskorg.




Mamma Eva kom förbi på en kopp också. Joppe kutade som vanligt runt som en galning, men då och då pustade han ut i skuggan. Då låg han säkert still i fem sekunder.





Det var lite från veckan. Nu är kameran tömd och redo för en massa nya skojiga bilder som jag räknar med att den här helgen kommer bjuda på.

Åter till fixet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback