Anna och Johanna på FUNKIT (Anna)

Inte riktigt lika flådig är min och Johannas dans på FUNKIT förrförra helgen. Man kan tro att Organism 12 är det bästa vi hört så som vi svänger våra ludna. Check it out! PS! Fet kväll förövrigt också!



När är då Anna och Johanna med? Joungefär 4.23-4.37 syns vi nere i vänsterhörnet där vi dansar och verkligen har rytmen i blodet och jag ser ut som jag får någon form av elchocker under tiden. Sen kan man skymta oss igen vid 5.06 ungefär och kanske några fler gånger.

Och vid 2.04 ser man våra vänner Johan och Hegge ifrån Baskalas, vid 2.06 ser man Bengt vinka, och vid 2.11 ungefär kan man se Frida gunga i takt med den svängiga musiken.

Det gäller ju att blogga om intressanta saker, det håller jag med om.... hahah :D;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback