Ni njuter väl av värmen? (Ninni)

Jag vill inte veta av något klagande, inte! Tänk hur det var där i mars när man undrade om snön någonsin skulle försvinna.

Jag är lite sur på mig själv. Jag har slarvat bort laddaren till systemkameran. Tror den kan vara kvar i stugan. Förhoppningsvis. Nu har jag letat överallt här hemma och då lyckades jag hitta laddaren till lilla kameran. Problemet är bara att jag inte hittar den lilla kameran. Undrar om den också är kvar i stugan? Vilken slarvamaja jag är. Hemskt irriterande.

Nu ska vi i alla fall sticka iväg till Barbro och Rolf på de årliga femkampsmästerskapen. Brukar alltid vara lika roligt och mysigt. Fast jag läste att man inte ska skriva i bloggar om att man ska åka bort för tjuvarna håller visst koll. Så om du som läser det här är tjuv ska vi inte alls åka bort på skojigheter, vi ska sitta hemma hela kvällen. Tror bestämt att ett gäng boxare skulle komma på besök också. Och de skulle ta med sig sina kamphundar. Så om ni vill tjuva är det nog bäst att ni åker någon annanstans.

Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback