Fin i håret (Ninni)

Idag är jag ful i håret så jag gick in på min frisörs hemsida för att boka tid. Där fanns bilder från en dag när jag inte var ful i håret. :)






Frisör: Carro Olofsson, Hairstudio Unique

Idag donar jag hemma. I eftermiddag kommer anticimex för utdrivning av bålgetingarna. Just nu råder febril aktivitet i deras bostadsbygge, de stackarna anar inte vilket öde som väntar dem senare.

Ragge har varit sjuk, men är nu på bättringsvägen. Han är dock inte överlycklig över att ha på sig en tratt.. Jag har försökt förklara för honom att han slipper tratten om han låter bli att klia på sitt stora äckliga eksem, men han verkar föredra tratten. Han ser i alla fall väldigt rolig ut. :)

Nu ska jag fixa vidare.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

du har helt underbart hår!!!

Postat av: Jonas

Vad fina bilder!!



Stackars Ragge, jag trodde han hade blivit frisk sen sist vi sågs... Vad tycker Tilia om tratten, måste vara lite svårt att gosa just nu!

2010-08-09 @ 19:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback