Till Lotta (Ninni)

Jag tar mitt jobb på största allvar, ska du veta. Nu när du är ute och ser dig om i världen.
Nedan följer full dokumentation av torsdagskvällens stora event. Som önskat.
:-)


Två förväntansfulla blivande ryttare i Rappestad.


Ridfröken Salam berättar - adepterna lyssnar intresserat.


Men vad nu? Varför så allvarliga helt plötsligt?


Jo, förr eller senare måste man faktiskt närma sig hästen. Till och med röra vid den. Nu blev det ju svårt!


Jag kan nästan svära på att jag hörde Ragge hånskratta några gånger.


Bilden ljuger faktiskt... Riktigt så här avslappnade var inte Patrik och Per. Men de borstade lite och låtsaskratsade i alla fall varsin hov. Det tycker jag var modigt av dem!


Väl inne i ridhuset verkade de faktiskt riktigt lugna.

  
Sitta upp var ingen match för varken Per eller Patrik. Se stilstudien på Patrik. Båda killarna lyckades hamna på hästen och även åt rätt håll.


Inga konstigheter!

                
Slalomen var lite trixig. Fast det var ju meningen.


Sanna och jag övervakade det hela från läktarplats.

                
Sen var det där där med att rida lätt. Borde det inte heta rida svårt?


Efter en haltimmes ridande i varierad svårighetsgrad var det dags att sitta av. Både Per och Patrik verkade nöjda. Patrik var rädd att du, Lotta, skulle känna dig hotad av att han nu flåsar dig i nacken vad gäller ridskicklighet. Vem vet? Det kanske blir dubbelt Rappestaddeltagande i landslaget så småningom? ;-)

Sådär. Fortsätt nu att njuta av Australiens alla underbara spindlar och ormar.
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Alexandra

tycker Per ser riktigt proffsig ut, lite rakare i överkroppen kanske =)

Postat av: Hanna K

Härligt jobbar P&P!!!!



Hur känns ben "mm" idag???!!



Med önskning om en trevlig helg o kramar från Hanna

2010-01-22 @ 09:14:51
Postat av: Malin

Vilka killar!

Men jag saknar ridbyxorna =)

2010-01-22 @ 21:42:15
Postat av: Malin

Vilka killar!

Men var är ridbyxorna? =)

2010-01-22 @ 22:13:01
Postat av: Jonas

Överlag måste jag säga 4.7 av 5.0! Utstyrseln skulle kunna vara lite mer stilren och färggrann, Per du vet att det finns ett par extra ridbyxor i Trädgårdslund när jag inte är där!



Kul att se att det blir lite motstånd i London 2012! ;) (Då menar jag givetvis fälttävlan då vi inte rår på Lotta i dressyren)

2010-01-23 @ 00:55:00
Postat av: Lotta

Hahahahaha, sa harligt! Sitter pa ett internetcafe och skrattar hogt och langtar lite hem!! De tittar lite konstigt pa mig :)



Det ser ju urbra ut och ja jag ar lite radd att de ska komma ifatt mig...(jag tror att Patrik pa riktigt tror att han kan komma ifatt haha)



Och det basta av allt, Sanna med mossan! Hon ar sa sot! Killarna med forstas!



Tack Ninni for en fantastisk dokumentation! Ha det sa bra och hoppas killarna fortsatter!



kram kram!



2010-01-23 @ 02:51:50
Postat av: Ninni

Alle:Haha.. Ja. Han kom på sig själv flera gånger när han red. Men han glömde det ganska snabbt igen.



Hanna: Per hälsar att "mm" inte alls har tagit skada. Det var väl goda nyheter! :-) Ringer dig imorgon gumman. Puss puss



Malin: Hahahahah.. Det hade varit en syn, det!!



Jonas: Per är smickrad över det fina omdömet. Bra, det där med ridbrallorna... Då blir ju Malin nöjd också!



Lotta: Bra att du är nöjd och det var ju inte alls meningen att du skulle få hemlängtan! :-) Visst är hon söt, din lillasyster. Kramar

2010-01-23 @ 14:30:53
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback