Oj oj.. (Ninni)

De senaste dagarna har det varit helt galet fullt upp.
Senaste veckan snarare.
Eller jag menar hela jullovet.
Men vilket toppenlov!
Vi har umgåtts, firat, skrattat, festat, ätit, druckit, gråtit och skrattat lite till.
Jag älskar julen och allt där omkring.
Det må vara stressigt, och man kanske konsumerar löjligt mycket, men det finns så mycket kärlek och så mycket glädje. Det är det enda som spelar någon roll. För mig i alla fall.

Nu ska jag sätta mig med alla bilder. Det är alltid skoj med nya tekniska grejer. I början fattar jag ingenting, men sen efter ett tag så ger det sig, liksom. Då känner jag mig alltid så nöjd. :-)

Välkomna in om en stund igen så ska jag bjuda på bilder från veckan som gått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback