Nonsens.. (Ninni)

Mådde mycket bättre igårkväll och trodde att det skulle bli jobb idag, men efter att ha hostat, haft feber och snutit ut halva hjärnan under natten var det bara att gilla läget och stanna kvar i sängen. Tänkte att eleverna inte har så mycket nytta av en fröken med halv hjärna. Har faktiskt vartit duktig och jobbat lite hemifrån i alla fall. Har rättat 25 av 40 läsförståelseprov. Rättning är för övrigt läraryrkets baksida. Ibland. Ibland är det roligt och intressant.

Annars då? Jo, det blev lite panik inför tävlingen nästa söndag. Det är nämligen väldigt mycket högre svårighetsgrad på momenten än vi hade fått info om. Vi fattade ingenting, Anna och jag. Så knasiga regler!
Panikanna fick hjälpa oss att få ordning på varven. (Tycker ni ska kolla in hennes fina blogg. Jättefina foton!) Eftersom vi inte har nåt fristående och därför ändå inte har någon chans på placering har vi bestämt oss för att åka dit ändå och bara ha skoj. Och skaffa oss tävlingsrutin. Sen är det en tävling i Katrineholm sista veckan i mars som det är lagom nivå på för oss som vi får satsa på istället.

Om jag orkar masa mig upp ifrån min plats här i soffan, tänkte jag ge mig på en fotosammanfattning av januari lite senare. Men det hänger som sagt på orken. Har en massa fina bilder, bl.a. på Felix och Åsa. Så tråkigt att de ska åka hem till sig på onsdag. Tiden går alltid så snabbt när de är hemma. :-(

Nej, nu får det nog bli en tupplur.

Kommentarer
Postat av: Hanna K

Det kommer att gå jättebra! Krya på dig nu så att du får en mysig helg. Ser fram emot att komma och hälsa på nästa lördag. Kramar

2010-01-29 @ 16:04:15
Postat av: Ninni

Tack min lilla sockertopp. Hoppas att du mår bättre och att du får en BRA helg! Och snart ses vi! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback