Födelsedagen (Ninni)

Jag är så glad att jag, lite i sista sekunden, bestämde mig för att fira min födelsedag. Det blev en fantastisk dag som jag aldrig kommer att glömma. En massa vänner dök upp - trots att de inte ens hade blivit bjudna ordentligt - och det är jag så tacksam för.

Tyvärr är det en del, särskilt under dagen, som inte hamnade på några kort. Det är trist, men det var fullt upp där ett tag. Men ett precis lika stort tack till er som till alla andra.

Det kan också vara så att ni märker att bilderna efter hand ändrar karaktär, precis som festligheterna gjorde... ;-)

Första gästerna var Cissi, Kevin och Jennifer, men det är Ragge som är med på bild istället för Cissi.


De följdes strax av Milton. Kan man bli sötare?? Mamma Malin och pappa Kasper var så klart också med, men de lyckades hålla sig undan kameran.

Samtidigt som hela familjen Höglund anlände dundrade tjocka släkten in. Underbart! Men det blev lite körigt där ett tag.


Sen skulle jag öppna paket. Ni vet ju redan vad jag fick...


Men så himla glad jag blev!


Här var det släkt! Mamma Eva, Anita, Birgitta, Christina, Svärmor Mia, Svärfar Janne, Gerten, Jenny och Roger.


Pappsen


Mammsen

Efter hand åkte släkten hem och nya vänner anlände...


Helt plötslig hördes skönsång från hallen.. Det var Ann-Charlotte. Hon som hade sagt att hon var så ledsen att hon inte kunde komma, den luringen. Nu kom hon från Växjö och överraskade mig. Jag blev jätteförvånad och fick några rördtårar i ögonen.


Jag är så glad att de här underbara människorna är mina vänner! Helén, Camilla, Karin, Ann-Charlotte, jag, Åsa, Malin (fast hon syns inte..) Anna och Perra.


Så småningom anlände de här stiliga gentlemännen, Fredrik och Dennis...


... tillsammans med fina Lotta.


Snygg-Camilla igen.


Och Snygg-Dennis.


Perra, Anna och Ragge Ragnarsson.


Min Malin.


Helén och Camilla. Eller Hellan och Millan. ;-)


Ragge saknar hyfs och sms:ade vid middagsbordet.


Muffins..


Trött hund med partyslipsen på sniskan.


Ann-Charlotte fixade. Tror ni att jag var tacksam för det dagen därpå?


Sen var det ju det här med frisyrerna... Camilla är ju bästa frissan så efter ett tag åkte saxen fram. Först var det Anna som blev av med nån decimeter eller två. Sen blev det Perras tur.




Det blev kanonsnyggt! Perra aka fotomodellen. :-)


Festens stjärnor underhöll(?) övriga gäster. ;-)

Det får nog räcka så.
En underbar dag var det som sagt och tusen tack till alla som kom och förgyllde den och för alla fina presenter!



Ok då, en sista bild från morgonen därpå kan jag väl bjuda på. Bara för Ann-Charlotte är så söt i syrrans mördarkaninstofflor.

Kommentarer
Postat av: Malin

Fiiiina bilder med nya leksaken :)

puss puss

2010-01-04 @ 21:05:04
Postat av: Challe

Mmm fina bilder men en del är faktiskt från min kamera. Dock INTE den från morgonen efter kalaset.....PER jag har en upp på dig nu, det vet du! Och jag och Raggis är i maskopi så passa sig!



Puss och kram till alla, det var en fantastisk afton, tack.

2010-01-06 @ 04:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback