Torsdagen den 25/2 (Ninni)

Ditten och datten hanns med igår. Fick mycket gjort här hemma och det var skönt. Ragge och jag var ute en del på förmiddagen och det var tur för på eftermiddagen blev det ju värsta skitvädret! (Not so ovanligt den här vintern.)



Sen nåddes jag av ryktet att det serverades husman på Slåttervägen så Ragge och jag plockade upp mamma på vid hennes jobb och välkomnades hemma av pappa Jim och dukat bord.



Det bjöds på kokt kolja, potatis och ägg- och persiljesås. MUMS! Pappa har blivit värsta kocken på sistone.



Vi fjantade med våra hundar också för det tycker vi om.





Därefter bjöd jag in mig på eftermiddagsfika hos familjen Olsson-Jenderborn. Hur trevligt som helst och vi avhandlade diverse superviktiga livsfrågor! I love spontanfikor.


Wiggo och Christian


Wiggo och Camilla

Sen blev det bråttom bråttom till gymnastiken. Och nu inser jag att det håller på att bli bråttom igen. Jag ska ju för sjutton alldeles strax hämta upp en massa ungar och åka till T1. Bäst att göra nåt åt det yttre först för jag ser ut som hej kom och hjälp mig om man vill ju inte skrämma nåt stackars barn. Ikväll kommer Alle, Berta och Anna hit. Full fart! Tjenamors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback