Lördag, sportlov och snöoväder (Ninni)

Äntligen ledig! Inte dumt alls faktiskt. Jag startade sportlovet med lite bubbel och OS igår kväll. Det kändes lagom sportigt.

Det snöar, ni! Har ni tänkt på det? Anna ringde imorse när hon stod på Mantorp station och väntade på tåget. Hon väntade och väntade och väntade. Till sist kom det och då BARA en halvtimma försenat. Det kan vara rekord för i vinter. Tycker synd om alla som måste iväg och jobba och är beroende av kollektivtrafik en sån här dag. Jag är nöjd över att kunna stanna inne bortsett från Raggepromenaderna. Det är faktiskt snudd på att man känner sig insnöad. Ikväll ska vi bort på middag, men lyckligtvis ska vi bara till grannen så det blir smidigt att ta sig dit och hem. Undrar om det är ok om Per tar med snöslungan? Det borde ju gå bra att pakera den på deras uppfart. Så kan vi skotta oss hem i natt. Eller kan man åka dit för nån form av fylla om man kör snöslunga alkoholpåverkad? Vad heter det då i så fall? Skottfylla?

Så här ser det i alla fall ut på Karlsbos baksida i skrivande stund.



Det var länge sen Ragge var med på bloggen så här kommer en idolbild.



Nu ska jag läsa vidare i min bok som jag har fått av Hanna. Min bästa väns dotter heter den och man grinar typ hela tiden. Men den är bra ändå. En kopp te skulle inte heller vara dumt. Så får det nog bli.

Ha det så härligt i snöyran!

Kommentarer
Postat av: Hanna K

...och jag fälde allt en liten tår när jag läste bokn jag fick av deg. Härligt! Ibland är det mysigt att gråa.



Pussar o kramar

2010-02-21 @ 02:18:54
Postat av: Ninni

Hihihi.. Var du lite packad inatt, gumman?? <3

Ja, de var fina böcker. Puss puss

Postat av: Hanna K

Hmmm hatar när andra använder sig av mitt namn när de är fula..



:-)



Själv befann jag mig på bankparty hela natten så jag är oskyldig.



Puss

2010-02-21 @ 17:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback