Hej igen (Ninni)

Jag grejar i min dator och hittade precis en bortslarvad bildmapp. Skoj! Den är döpt till "Blandat 2" och innehåller många konstiga och en del helt normala foton. Så nu tar vi oss en återblick och ser efter vad som hände år 2007.

Anna brukade tydligen värma micromat i cykelhjälm. Det var för övrigt på den tiden som hon kunde äta micromat.


Åsa och Zuka fixade i köket i OC.


Jag var vinterblek och fick fågelbajs på tutten.


Våra gymnaster var små och söta. De är fortfarande söta men just de här är inte längre så små. Vilken tur att Anna och jag inte har åldrats ett dugg!


Ragge försökte övertyga Ester om att hon visst älskade honom.


Per åkte på trettioårskryssning. Jag fick det här mms:et mitt i natten.


Lites senare kom även den här bilden. Den föreställer Arvids tänder efter att han hade dykt i den grunda delen av poolen.


2007 var tydligen året som jag stickade.


Anna försökte samla pluspoäng hos Gud på en körträning.


Tiden för bokcirkeln. Oh, vad vi läste och var intellektuella! Och hade trevligt!


Ragge duschade. Han har faktiskt gjort det några gånger efter 2007 också, men han blir så generad när vi plockar fram kameran.


Anna rensade (helt frivilligt!) min garderob och hittade de fulaste byxorna man kan se. Jazzbralla a'la tidigt 90-tal.


Tydligen var jag på hockey och antagligen var pappa på samma match men på lite för långt avstånd för att kunna fotas.


Jag fotade ett viktigt inlägg i min dagbok för att kunna lägga upp på bloggen.


Jag gick tydligen till frissan det året också.


Anna var i tidningen.


Det var mappen "Blandat 2" det. Men misströsta inte nu! Rätt vad det är bjuder jag på ett nytt bildinlägg för jag hittade precis en mapp på datorn som är Pers och som heter "Mina bilar". Det är vad man kan kalla underhållning, mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Hanna K

Tack för lite nostalgi men rätta mig om jag har fel. Borde inte iallafall en del av bilderna komma från 2008? Är t ex inte din man född -78? Då borde hans 30-årskryssning ha varit 2008...?



Från en ev besserwisser!!!

2010-02-25 @ 21:23:32
Postat av: Jonas

Kul att se, men jag ser verkligen fram emot "Mina bilar"

2010-02-25 @ 23:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback