Fredagsfikat del 3

Jag insåg i torsdagskväll att det här med minisemlor inte var helt genomtänkt. Jag kunde ju inte klutta ihop dem då, för då hade de ju blivit torra och äckliga. Det fanns ingen annan råd än att gå upp extra tidigt på fredagen (05.30) och förbereda dem. Men då kom jag på att jag ju inte kunde frakta dem ihopkluttade för då hade de ju blivit alldeles fula och kladdiga, så då fick jag packa ihop allt och åka vråltidigt till jobbet istället och gör klart dem där.

Så här såg det ut i mitt lärarrum/semlebageri.



De blev faktiskt helt ok. Kanske inte snyggast i stan, men ändå ganska gulliga och hyffsat goda.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kan intyga att de inte bara var vackra, utan även alldeles underbart smarriga! Mumsfillibabba :)

2010-02-14 @ 22:41:21
Postat av: Aj

Dom ser helt underbara ut, förstår att deom smakade mumsfillibabba.

2010-02-20 @ 11:11:50
Postat av: Aj

Ursäkta stavfelet, bråttom som vanligt.

2010-02-20 @ 11:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback