Ett klantarsel (Anna)

Det är jag det. Vad har jag gjort nu då? JO jag har tagit med mig jobbnycklarna hem, de som man öppnar till affären med. Det är ju vanligtvis ingen fara. Jag är alltid på jobbet 25 minuter innan vi öppnar och dessutom har ju Pelle också nycklar som han kan öppna affären med. MEN imorn är Pelle borta på mässa i Köpenhamn och själv ska jag vara hos läkaren (som vanligt) och hinner inte till öppning. ERGO ska Frida öppna imorn men det är ju inte så lätt utan nycklar... Så jag måste skicka Perra att GÅ förbi Sportif på vägen till jobbet, är inte det klantigt så säg? (Ja, jag skulle ju kunna gå förbi och lämna dem själv, men då måste jag ju ta ett ännu tidigare tåg, och ORKA det liksom!!!)

Vänta, nu ringde Intresseklubben här och ville ha lite anteckningar....


Nej vars. Här har jag städat lite ikväll. Med städa menar jag att jag har diskat (vi åt lasagne i måndags och panerad rödspätta med smaskig remouladsås igår) så det var äckligt mycket disk. Perra kom inte hem förrän typ halv tio, men han fick dammsuga. Det låter väl rättvist. Imorn kommer det nån försäkringsgubbe hit och ska snacka om nåt som jag förmodligen inte tycker är intressant. Jag har fått mycket pengar nu igen. Hej hej USA och en massa Blink-konserter i sommar! Jag älskar livet (förutom vädret...)

Puss och kram - ni underbara människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback