Disktrasorna (Ninni)

Hatar ni också när ni spiller mjöl på diskbänken? Lugn bara lugn, jag har lösningen!
Köp Wifolka GF's disktrasor!



Kolla här vad bra de är! Vanliga wettex fast rosa med fint tryck!

Som sagt.. Ni MÅSTE köpa disktrasor! Jag vet i sjutton hur jag ska bli av med dem. Alla kan ju inte göra som min lillasyster som åkte ner med 14 paket till mamma och pappa... Och jag kan ju inte direkt knacka dörr.. På något sätt är det inte fullt lika charmigt när en medelålders kvinna gör det, som när en gullig liten tjej i gymnastikdräkt knackar på och vill sälja disktrasor till förmån för ungdomsidrotten.



Billiga är de också! 20 spänn för fyra stycken. Det är ju nästan som i Ullared (kan jag tänka mig). Malin föregick med gott exempel och köpte 5 paket i ett svep, så nu behöver hon inte köpa disktrasor på ett bra tag. Tänk vad skönt för henne! Och en god gärning gjorde hon också.

Ok, vi kan göra en "schysst deal". Alla som köper minst två paket får komma och provhoppa trampetten. Det är ju verkligen ett erbjudande som ni bara inte kan missa! OBS! Vi tar även emot beställning per telefon.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Klart vi vill stödja ungdomsidrotten (även om jag tror att en kvinna i sina bästa år skulle sälja dem på nolltid vare sig det är utanför citygross eller korvmojen). Lägger en beställning på 5 paket, maila ditt kontonummer, så hämtar vi upp leveransen vid lämpligt tillfälle!

2010-02-10 @ 22:50:27
Postat av: Alexandra

ja kan köpa 5 paket av dig..

Postat av: Malin

Jag gillar den översta bilden, du får vanligt "disktrasande" att se glamoröst ut med dina fina vigselringar.

2010-02-11 @ 19:51:30
Postat av: [email protected]

Jag tror att Ninni menade att jag la ribban på 5 paket disktrasor....Sedan borde ju ni andra försöka slå mej liksom...Så Jonas minst 6 paket, minst! O Alexandra....

2010-02-11 @ 22:28:40
Postat av: Ninni

Vad gulliga ni är allihop! Wifolka GF tackar och bockar!

2010-02-14 @ 12:15:57
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback