Däckad.. (Ninni)

Fy sjutton vad sjuk jag har varit i helgen. Intressant den här bloggen har blivit, va? Endast uppdateringar av mitt sjukdomsläge. Nåväl. Idag är jag feberfri tror jag, så jag ska till jobbet, men jag är ungefär femtio mil från att vara på topp. Hoppas att dagen blir ok ändå.

Igår missade jag en jättebra träning. Lugi gästtränade på trampetten och det var nyttigt för tjejerna. Anna var mycket nöjd med dem. Varven vi hade tänkt köra på tävlingen är inte godkända (för "lätta"..), så nu måste vi öka på svårighetsgraden ytterligare. Var ska det sluta egentligen? Vi får se hur vi gör, men nu lutar det åt att köra enklare varv och ta straffpoängen istället. Vi kan ju inte pressa tjejerna hur mycket som helst. Det ska nog gå bra ändå. Bara vi har skoj - och det brukar ju inte vara några problem!

Nån mer än jag som längtar till sommaren?


Kommentarer
Postat av: Alexandra

JAG LÄNGTAR OCKSÅ!!!! o även hundarna =)

Postat av: S

sommar..

mums.



härligt att du mår bättre!



kram

2010-02-01 @ 12:59:56
URL: http://sorenolsson.blogspot.com
Postat av: Anna

Ninni, du sa ju att du ville ha en header på bloggen för ett tag sen..

Gå in på designadinblogg.se så vet du hur du kan göra! ;)

kram anna

2010-02-01 @ 13:39:30
URL: http://[email protected]
Postat av: Malinsvensson

jag vill ha sommar,

vilken fin blogg ni har :))

2010-02-01 @ 17:11:08
URL: http://maliiinsvenssson.blogg.se/
Postat av: Jonas

Jag vill inte ha sommar än. Jag tycker det är den bästa vintern vi har haft sen jag var barn, då vara alla vintrar bra och snödrivorna upp över huvudet.. Igår var det solsken och promenad på havet, det är ju inte varje dag man känner sig som Jesus! Ok, när det blir varmt så är ju det skönt, men passa på och njut av det fina vädret!



PS Fråga Ragge om han tycker att sommaren eller vintern är bäst, jag tyckte han såg ut att trivas perfekt i snögångarna i Karlsbo! DS

2010-02-01 @ 21:01:11
Postat av: Anna

Lycka till nu med träningarna fram till tävlingen i helgen!! ...och lycka till på tävlingen, håller tummarna :)

2010-02-01 @ 23:43:07
URL: http://panikanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback