Dan före dan (Ninni)

Ett evigt pysslande och fixande har det varit idag. Det har väl gått sådär... Knäcken blev alldeles för mjuk, kolan totalt stenhård och Jansson ska vi inte ens tala om. Den blev liksom, ja, geggig. Så ska den ju inte vara. Jag tröstar mig med att jag inte är värst. Hörde om en väninna som härom dagen griljerade skinkan. Med nätet på! Den tycker jag var rolig.

Men så tänker jag att va faan.. Det är ju faktiskt strunt samma, alltihop. Det viktiga är ju att min kära familj kommer hit, att alla mår bra och att vi får en fin dag tillsammans. Resten får det bli som det blir med. :)

Så, God Jul allihopa! Njut av ledighet, familj och vänner.

(P.s. Jag kan glädjande meddela att granen har snyggat till sig. Återkommer med bild.)



Kommentarer
Postat av: Hanna K

Helt rätt! Ha en underbar dag i morgon och hälsa familjen så gott från familjen Kruuse!

2010-12-23 @ 21:08:26
Postat av: Anna2

God jul vännen! Hoppas ni får en härlig jul.

Kram Anna, Mikael, Maja och Agnes

2010-12-23 @ 21:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback