Vilken vecka! (Ninni)

Här jobbas det. Det blir alltid lite hysteriskt i början av terminen innan grovplaneringarna är klara och rutinerna börjar infinna sig. Sen blir det ju inte heller alltid som man först hade tänkt sig och då får man lov att tänka om och tänka nytt. Så är det bara. Men imorgon är det fredag och det känns inte dumt alls.

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa vidare i min bok. Har precis börjat i Hundraåringen osv osv osv. Verkar lovande så här långt, men det är alltid svårt med böcker som har blivit så upp-pratade. Jag och Anna2 satt för övrigt och pratade om att vi inte kunde komma på vad författaren till boken heter i efternamn. Jonas i förnamn visste vi, men efternamnet kunde vi bara inte komma på. Han heter ju för fasen Jonas Jonasson. Hur kunde vi missa det? :)

Ni kan kalla Ragge för våteksemet igen. Ytterst irriterande! Och smått äckligt. Om det bara ville sluta regna nån gång så blir det nog bättre.
 
Och Anna-pannan är i Paris och roar sig. Enligt senaste rapporten har de det strålande. Bortsett från att Anna har bränt sig i ansiktet av för mycket sol. Skryt!

Helgen tror jag blir bra. Per drar iväg till sthlm och spelar golf och jag ska umgås med mina fina väninnor. Malin kommer hit imorgon kväll ochh Hanna K på lördag morgon. Sen kommer Hanna H och hennes poliskille på middag på lördag kväll. Skoj skoj!

Visst ja, sängen var det ju, ja.

Sov gott alla!

Och för att ni alla ska somna med ett leende på läpparna bjuder jag här på en bildfavorit i repris.


Kommentarer
Postat av: Hanna K

Ska bli toppenkul att ses! Kram så länge

2010-08-27 @ 13:27:50
Postat av: Anna2

Ja, hur kunde vi glömma det?? Kan man skylla på åldern?

2010-08-27 @ 18:53:04
Postat av: Anna2

Ja, hur kunde vi glömma det?? Kan man skylla på åldern?

2010-08-27 @ 18:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback