Veckoplanerna! (Anna)

Jaha, här sitter jag på jobbet så här efter stängning. Jag väntar på Stina som jobbar till sju. Sen så ska vi dra till Nadja och sen vidare till Danne. Sen blir det utgång så det står härliga till, nämligen NH och Måndagsklubben. Det blir premiär för mig faktiskt, men bättre sent än aldrig.

Jag tänkte ju att jag skulle blogga så här nu när jag hade lite dötid över, men vad har jag gjort då? Jo, jag har tagit med mig ett TOMT USB-minne istället för det med alla bilder som jag hade sparat över så det skulle bli lite underhållande bloggning. Nu blir det bara text, text och åter text istället. Funny bunny!

Annars är det mycket som händer den här veckan faktiskt. Det är ju full fart idag och det blir gasen i botten även på onsdag. Då fyller Frida år (12) och det vankas kakkalas. Underbart gott! Dessutom är det ju halva priset i baren på Platens på onsdagar så det blir garanterat lite utgång i alla fall för min del... Sen ska jag ut och äta med Sara på torsdag. Och så är det ju lördag! Då förfestarnas förfest kommer gå av stapeln. här på Sportif Unlimited. Jo visst. Vi bjuder på öl och roligheter innan det är SWEAT! på kvällen. Det ser jag verkligen fram emot.



LÄS MER HÄR!

Sen ska jag va med Therese nån dag med. Kanske tisdag eller söndag då, om jag inte ska träna gymnastik imornkväll.... 

Vilken fin vecka det blir. Sova kan man göra när man blir gammal...

Imorn kväll lovar jag ett riktigt sommarinlägg. Då blir det bilder i mängder. För jag har gjort ganska mycket i sommar. Så det finns allt mycket att skriva om :)

Hej allihopa! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback