Stockholm igen (Anna)

Idag har jag och Pelle varit i Stockholm igen på inköp. Det var som vanligt skitkul, och det har aldrig gått så bra som idag. Allt klaffade, helt otroligt! Tåget var i tid. Vi var i tid. Vi hittade mat på rätt tider. Alla kollektioner var jättebra, och det var lätt att välja vad vi ville ha. Alla säljare var trevliga och det var inget bajs på tågsätet! (Ja det där kräver nog ett eget inlägg inser jag nu....)

Jo, vi har träffat Cheap Monday, Elvine, Motel och Lavand. Monstermöten även kallade. Men det har ju gått skitbra. Dessutom fick vi sitta bredvid riktigt klämkäcka, äppelkindade damer som ville diskutera olika sorters raggmunk med oss på vägen hem. What's not to like?

Ja just det. Vi fick tillochmed lite tid över och vart är bättre att gå i Stockholm då än till Sneakers'n'stuff? Jag köpte skor chockerande nog, så nu är jag stolt ägare till ett par Adidas LA trainer i orginalfärg. Billigt fick jag dem med! Vilken rabatt!

Här är Pelle utanför SNS.


Outfit:
Skor: Nike
Jeans: Ruffle & Bow
T-shirt: Obey
Jacka: Penfield
Väska: Nike
Min: Privat

HAHAHAHAHAHAHAHA det du Pelle, nu fick du bli min modemodell idag!

Ja det var allt om idag. Hoppas att ni har haft en lika fin dag som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback