Paris!!!!!! (Anna)

Hej hej, hallå!
Då var man tillbaka i vardagen igen. Det suger ju.
Det är ju så sjukt roligt att resa. Och när Johanna och jag åker nånstans så går det alltid så smidigt. Det har ju varit en helt fantastisk resa. Jag ska bildberätta lite om den för er. Nu kör vi:
Här ser ni Johanna som prinsessa i Zurich när vi mellanlandade.
Vi hade 28 grader och stråklande sol så vi passade på att sola i de dryga tre timmarna vi hade över.
SOL!
Här se ni hotellet: Ideal Hotell Design. Det var jättebra och mysigt!
Hissen var lila och fin. Och pytteliten.
Kolla vad vinögd jag är! HAHA
Foajen.
På torsdagskvällen var det partaj! Jag drack världens godaste drink till exempel.
Och Johanna drack en stark öl.
Sen drack jag världens äckligaste mojito.
Och Johanna drack mera stora starka öl.
På nästa ställe kunde vi inte riktigt välja så vi köpte allt.
Snygga va? HAHA
Världens sötaste!
På fredagen gick vi på stan. Vi såg bland annat nån kyrka? *skrattar*
Johanna skakade galler vid Notre Dame.
Så franskt!
Sen drog vi på festival. Jag råkade trampa i avloppsrännan. HAHA
Här är festivalen! <3
Först såg vi Minus the Bear.
Sen All Time Low.
Vi diggade.
Och det blev en hel del öl och vin. Det ska det vara på festival.
Min pudding igen.
Band of Horses. Vi avnjöt på lite längre håll iden strålande solen.
King of Conspircy.
Inne i öltältet igen :D
Festivalens baksida...
Cypress Hill... Det var fett!
40 000 i publiken på Blink 182.... Och vi stod LÄNGST FRAM!
BLINK 182!!!! De bästa i hela världen.
Och Travis trumsolo i slutet var så jävla bra att jag nästan började tjuta! AHHHHH! Jag älskar honom!
Sen gick vi vidare och drinkade litegrann sådär på fredagskvällen.
Sötnosen igen.
Brunch på stan på lördagmorgon.
Min omelette!
Vi hängde lite i solen.
Och jag köpte skor för 4000 ungefär... :)
Vi satt på ett flashigt ställe på Champs Elyssée och drack CHAMPAGNE och åt desserter. :)
Franska gatan.
Triumf-bågen... ;P
Kvällsmat innan vi flög vidare. Lyxigt!
Och en fin stund i solen igen!
Sen kom i till Zurich igen vid tio-tiden och då bodde vi på lyxhotell! Det var så fint.
Johanna klädbadade... :D
Det som var konstigt var att man kunde se in på toan.... ;P
Sen gick vi ut och tog oss ett glas. I gungstol :)
Och nån show-girl...
Ja, och hotellfrukosten innan vi åkte hem på morgonen.
Ja, och för ett album med 200 bilder från resan är det bara att trycka här:
FACEBOOK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback