Köttig söndag (Anna)

Nä, nu tog jag i... Det har varit en ganska slapp söndag hittills. Jag tror att ni gärna vill höra, eller hur? Nå väl.

Först sov vi till 12!!!! Då åt vi brunch med äggröra, kalkonkorv och hemgjorda smoothies. Smaskigt. Till det såg vi förstås Rederiet.


MATBLOGG!

Sen spelade jag lite tevespel. Bästa!

Sen åkte vi till City Gross och handlade. Vi handlade husshållspapper, juice, olika gräddar, riven ost och grönt. Jag och lite andra saker. Slutsumman landade på 686 kronor.

Sen har jag och mamma varit ute på "klubben" och tränat agility med Joppe. Ja, Grappo fick också köra och det är nog inte många 14-åringar som kan som han! Men Joppe var också duktig såklart, nu sitter platta tunneln som ett smäck. Men slalomet är fortfarande ett skämt.

Sen har vi (läs: Perra) städat här hemma. Närå, jag har ju faktiskt diskat! :D

Nu ska jag vara lite med Therese.

Sen ska jag vara med Johanna. Vi ska baka pizza och göra milkshakes. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Anna matbloggar!!! Woopwoop! Nästa gång vill jag med ha smoothie. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback