Kalaaas (Ninni)

Här piffas det kan jag lova! Jag har suddat och suddat och suddat bort min sura min från igår, för ikväll är det kalas! För att pigga upp mig lite extra (och för att dölja en blånagel..) har jag målat naglarna lila. Det funkade väl kanske inte riktigt, känner mig mest som Lena Ph i en musikvideo från åttiotalet. Eftersom jag har legat sjuk hela veckan ska det bli gött att fräscha till sig lite nu. Tror jag ska slå på stort och värma på locktången till och med. Kvällens värdpar är Anna och Mikael och vi är tydligen 14 personer som ska invadera deras uterum. Så skoj det ska bli! Självklart ska lilla kameran få följa med. ;) Bäst att lägga på en rem nu för det är uppvärmining hos Åsa och Leif klockan 18.
345e87
Trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Anna2

Och vilket kalas det blev, med så härliga och underbara gäster så går det inte att misslyckas. Nattkubb är verkligen vår grej! Kram kram

2010-08-14 @ 15:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback