Jo men veckan hittills... (Anna)

Jag berättade ju vad jag skulle göra i veckan. Nu tycker jag ju att det är lika bra att jag berättar om hur det verkligen blev. Så här är the true story om vecka 32 so far:

Måndag 9/8:
Efter jobbet gick jag och mötte upp Stina på Solo (där hon alltså jobbar) och sen gick vi till Nadja. Dit kom även Erica och Malin, två vänner till Nadja. Vi fem gick sen till Danne, där även Perra och Käglan var. Sedan kom även en som hetter Viktor. Sedan kom också Madelene A. Vilken kväll det var. Riktigt jävla kul, typ bästa utekvällen på länge! Först lekte vi ju Fuck the dealer och cirkelspelet och lite annat så alla fick dricka ordentligt. Sen gick vi på MÅNDAGSKLUBBEN! Det bar ju svinkul. Vi dansade med knutna nävar en hel kväll. Sen hade vi efterfest hos Danne bestående av pommes frites. Verkligen skitkul!

Här kommer bilder:

(Dagens tema var den knutna näven tillägnad Tommi Ollila.)


Perra!


Nadja och Viktor


Madde och jag


Malin och Erica


Jagoch Stina x3 (och vi blir bara snyggare....)






Käglan


Stina och Danne hänger tvätt


Danne


Erica och Stina "luggen"


Jag och Erica hade konsert, vi sjöng tillexempel Nu grönskar det. Det var så fint att alla grät.


Det obligatoriska toakortet... haha ;P


Väl ute på NH gick vi bananas!


Fisten!


Fisten!


Jag vill också vara med!


Danne hittade detta ute och var sååååå nöjd!








Ja och Danne gjorde kantarellen!


Ja man kan få in en hel hand i munnen! :D


Dans?


Mer dans!


Ölen gick av!


Hahahaha söta va???

Ännu fler bilder kommer säkert snart på Facebook, men jag har censurerat lite här.... ;P

Jaha, så var det då tisdagen. Då var Stina, Danne och Dempe här. Vi tittade hoppade studsmatta och tittade på film. Allt var frid och fröjd förutom att Stina skadade foten då.... Det var mindre fröjdigt. Men sen såg vi den där Sin Nombre och den var ju skapligt obehaglig!


Jag, Danne, Dempe och Stina körde järnet!








Ja, så gick det som det gick....


Film och chips!

Och igår var vi hos Frida på födelsedagskalas. Fatta att hon hade bakat tio sortes kakor. Det var nog det bästa jag ätit i hela mitt liv. Det finns ingen som kan baka så bra som Frida. Och roligt var det också. Vi drack alkoholhaltiga drycker (som rosé och fanta...) och spelade spel. Frida och jag vann!


Frida och lite paket!


Sofi


Beer-Pong! På bilden syns Sanna, Lotta, Patrik och Perra på golvet. Johanna Könsén, jag och Frida på golvet, och så lite av Petras hår nere i hörnet...


Part-Alias! Skitkul!


Fredrik, Dennis, Petra och Johanna.


Jag...


Perra


DJ-Bengt


FÖDELSEDAGSBARNET! <3







Ja och idag har jag varit med Sara efter jobbet. Vi gick och åt på Thai coconut och sen tog vi en glass på Bosses!


Sara "Misstaget" Göthman när vi åt glass. Så söt va?

Sen när jag kom hem så hade Perra sin kompis Robban här. Vi åkte och hoppade studsmatta. Fett kul! Som alltid... :D


JUMP!! XDD

Nu ska jag och Perra titta vidare på Rederiet. Vi är på avsnitt ungefär 132, så vi har ju en 200 avsnitt kvar ungefär... Till jul kanske vi är klara....

Imorn blir det hemmakväll (faktiskt!) med taco och Johanna, Perra, Grappo och Ragge. Det ska bli kul att träffa Johanna igen, det var typ två veckor sen ju! Vi saknar varandra då!

Och på lördag blir det ÅRETS FEST!!!!!!!

Godnatt! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback